Heeft u ons nodig? Wij zijn er voor u! Een defect of storing aan uw hulpmiddel komt altijd ongelegen. Het beperkt u in uw zorg en uw cliënten in bewegingsvrijheid. Om u zo snel mogelijk te helpen hebben we eenvoudige storingsformulieren ontwikkeld. Voor de meeste producten kunt u een uniek storingsformulier invullen.
Storing meldenEen onderhoudscontract van Lopital zorgt ervoor dat door periodieke inspectie en deskundig onderhoud uw producten in goede staat blijven en optimaal functioneren. Op deze manier doen wij er samen met u alles aan om de mobiliteit en veiligheid van uw cliënten en verzorgenden te waarborgen. Tevens zorgt het voor verbetering van de werkomstandigheden van medewerkers. Goed onderhoud verlengt bovendien de levensduur van uw producten. Een investering dus, die u snel weer terugverdient.
Wanneer u een onderhoudscontract afsluit, verzorgen onze gekwalificeerde en ervaren monteurs grondige controles. Voor elk product binnen het contract stellen we een specifiek onderhoudsprotocol op. Onderdelen worden vervangen volgens voorschrift van de fabrikant. Hierdoor wordt een groot deel van de storingen voorkomen en is een veilige werking gegarandeerd.
Meer informatieIedere patiëntentillift in de zorg moet vanaf april 2007 voorzien zijn van een logboek. Hier moet relevante informatie rondom inspectie, onderhoud, storingen en beschadigingen en vermaken in bijgehouden worden. Lopital wil u hierbij helpen,
Meer informatie
Onze prioriteit ligt bij uw hulpmiddelen. In 2015 breiden we met de introductie van het Digitale Logboek onze dienstverlening aan u verder uit. Met behulp van het Digitale Logboek wordt alle informatie over uw hulpmiddelen verzameld.
Meer informatieWilt u meer weten of direct een persoonlijk gesprek?
Stuur een e-mail Tel.: 0032-03/870.51.60